Jag och jag

Jag förstår faktist inte varför vissa personer väjer att umgås och spendera tid med mig. Jag är nog medveten om att de har en anan bild av mig än vad jag har men de är så sjukt svårt att förtå vad det är som ser som är intressant och spännande. Vad är det jag ger som gör att de inte lämnar mig? Jag tycker det är så underligt för det finns så oändligt många människor i den här världen jag enligt mig är tio gånger mer givande att umgås med. Jag vet  att den självbilen jag har är skev och absolut inge vidare för varken mig själv eller de i min omgivning. Men jag håller ju på att lära mig att ändra på den, och visst har jag gjort framsteg! Stolt hur långt jag kommit bara på ett halvår. Det ska gå hella vägen! För mitt mål är ju faktist att bli min egen bästa vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0