Vintertid

VAd fan är det som händer....jag blir nästan lite förbannad jag ska inte må såhär. Vet ju inte vad det är...höstdepp? Kommit smygande denna vecka och mår piss nu på helgen.Hur ska jag fixa det den här gången? För fixa det de är klart jag ska,inget snack! Jag är bara jätte arg på denna höga puls och alla mörka tankar och deppiga kännslor.  Men det kommer gå över snart. Det känner jag i kroppen, jag vet hur jag fungerar. Allt är nytt nu vardagen är lite grå och tråkig, vill bort från mörkret  och kylan. Jag tror jag känner mig en smula ensam stundvis, jag är skör. All skit jag varit med om så är det ju inte så konstigt att små saker som inträffar får omkull mig. Saker som besvikelse trissdes ensamhetskännslor vilket spinder vidare till massa annat. Men visst komemr jag klara det den här gången också just nu är det bara jobbigt i bröstet och i sinnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0