Funderar stund

Jag måste säga att jag faktist tänker på och analyserar mig själv. Hur jag agerar i olika situationer och vaför jag gör som jag gör. Varför jag känner som jag gör ibland och vad som utlöser kännslorna. Alla de här tankara och analyserna av mig själv är ju toppen! Det visar ju att jag faktist vill lära känna mig själv och bli bättre, så bra JAG kan bli vill säga.Alla funderingar är dock bara fast i mitt huvud...har ju svårt att prata om mig själv,öpnna mig. Jag behöver verkligen utlopp för allt jag skulle villa säga,visa och känna. Det är av de största och svåsraste saker jag måset jobba med. För jag kan inte stänga in mig själv som jag gör. Även jag har en botten och det kommer att rinna över någon gång.  Att sätta gränser är svårt, att visa eller säga att "det här är inte ok för mig" är svårt.  Men övar jag inte på det här så kommer inget att fungera, varken för mig eller de i min omgivning.
Jag är ingen perfekt männsika som måste vara alla tilllags....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0